Ηλεκτρονικά η εγγραφή των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση – Τι στοιχεία χρειάζονται, οδηγίες

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, από σήμερα, 22 Σεπτεμβρίου ξεκινά η εγγραφή των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά και θα ολοκληρωθεί έως την Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2020.

«Για πρώτη φορά φέτος, το Υπουργείο προσφέρει τη δυνατότητα η εγγραφή των επιτυχόντων να γίνει συνολικά ηλεκτρονικά μέσω πιστοποίησης του αριθμού κινητού τηλεφώνου τους που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Πληροφοριακού Συστήματος των Ηλεκτρονικών Εγγραφών», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση.

Η εγγραφή των πρωτοετών πραγματοποιείται μέσω του συστήματος της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής, χωρίς να απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις Γραμματείες των Σχολών και των Τμημάτων επιτυχίας τους. Με τον τρόπο αυτό δεν επιβαρύνονται με το πρόσθετο κόστος της μετακίνησης για την εγγραφή τους. Η διαδικασία εγγραφής θα πραγματοποιείται κατά το ανωτέρω διάστημα με αίτηση των επιτυχόντων για τη Σχολή ή το Τμήμα επιτυχίας τους μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://eregister.it.minedu.gov.gr/app/login

Οι επιτυχόντες θα πρέπει να εισαγάγουν τον 8ψήφιο κωδικό εξετάσεων υποψηφίου και τον ίδιο κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποίησαν για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου. Η εφαρμογή θα βρίσκεται σε λειτουργία από τις 22 Σεπτεμβρίου. Για την πρόσβαση στην ηλεκτρονική εφαρμογή οι σχολικές μονάδες θα παρέχουν υποστήριξη στους επιτυχόντες όσον αφορά στους κωδικούς πρόσβασης, ενώ μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα υπάρχει διαθέσιμο αναλυτικό εγχειρίδιο χρήσης για τη διευκόλυνσή τους, καθώς και συνοπτικές οδηγίες σε κάθε βήμα.

Απαιτείται η συμπλήρωση του ΑΜΚΑ

Μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή οι επιτυχόντες, στην περίπτωση που έχουν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώνουν τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτούνται ταυτόχρονα τη διαγραφή τους προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα. Οι εγγεγραμμένοι φοιτητές σε Τμήματα καταργηθέντων ΤΕΙ θα αιτούνται τη διαγραφή τους αναζητώντας αρχικά το Ίδρυμα (Πανεπιστήμιο), στο οποίο εντάχθηκε το οικείο Τμήμα και εν συνεχεία το (σε μεταβατική ακαδημαϊκή λειτουργία) Τμήμα του ΤΕΙ, από το οποίο επιθυμούν να διαγραφούν. Προς διευκόλυνση των αιτούντων, στο μενού Στοιχεία Τμημάτων παρέχεται αναλυτική λίστα, με την αντιστοίχιση των Τμημάτων των πρώην ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια, στα οποία έχουν ενταχθεί μέχρι την ολοκλήρωση της μεταβατικής λειτουργία τους.

Η αίτηση εγγραφής των επιτυχόντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ενέχει χαρακτήρα Υπεύθυνης Δήλωσης. Οι επιτυχόντες μετά την είσοδο στην εφαρμογή θα καλούνται να συμπληρώσουν τον προσωπικό Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής (ΑΜΚΑ), ο οποίος θα επιβεβαιώνεται μέσω διαλειτουργικότητας με το Εθνικό Μητρώο ΑΜΚΑ. Επιπλέον, οι επιτυχόντες θα βλέπουν τον Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου που συμπλήρωσαν στο Μηχανογραφικό Δελτίο τους και θα είναι σε θέση να το διορθώσουν αν δε βρίσκεται πλέον σε ισχύ.

Κατά τη διαδικασία της Ηλεκτρονικής Εγγραφής οι επιτυχόντες είναι απαραίτητο να δηλώσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, τα οποία επιβεβαιώνονται μέσω σχετικών μηχανισμών της ηλεκτρονικής εφαρμογής. Επισημαίνεται ότι η εγκυρότητα των στοιχείων επικοινωνίας είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς oι Γραμματείες των Σχολών/Τμημάτων θα έχουν τη δυνατότητα να τα αντλούν από εκεί.
(Πηγή: Υπουργείο Παιδείας)

Προηγούμενο άρθροΣυνεργασία της ΓΓ Δημόσιας Διπλωματίας & Αποδήμου Ελληνισμού με το ΠΑΔΑ
Επόμενο άρθροΦοιτητές του ΠΑΔΑ στην πρώτη θέση του διαγωνισμού Καινοτομίας για τη Γαλάζια Οικονομία