Ο Αναπτυξιακός Σύνδεσμος Δυτικής Αθήνας (ΑΣΔΑ) μέσω του Προέδρου του Ανδρέα Παχατουρίδη, Δημάρχου Περιστερίου, βράβευσε το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής στο πρόσωπο του Πρύτανή του Καθηγητή Παναγιώτη Καλδή, για την προσφορά του στην τοπική κοινωνία αλλά και για το ότι μέσα σε αυτά τα τέσσερα έτη από την ίδρυσή του και στους 30 μήνες των πρώτων αιρετών Πρυτανικών Αρχών, έχει κατορθώσει να συγκαταλέγεται, στα ταχέως αναπτυσσόμενα Ιδρύματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη Μεσόγειο και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, παρέχοντας εκπαιδευτικές και ερευνητικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία και υλοποιώντας δράσεις ωφέλιμες για την ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά και την κοινωνία.
Παρών στη βράβευση ήταν ο Αντιδήμαρχος Περιστερίου Αλέξης Σταυρούλιας.
Οι αυτοδιοικητικοί αναφέρθηκαν ιδιαίτερα κολακευτικά και σε εξειδικευμένες δράσεις του ΠΑΔΑ σχετικές με την προώθηση της τοπικής ανάπτυξης, προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης και της δυναμικής διασύνδεσής του με το θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ειδική αναφορά, μεταξύ άλλων, έγινε στις τουλάχιστον 250 μεταπτυχιακές υποτροφίες προερχόμενες από Δήμους στο ΠΑΔΑ, καθώς και σε ουσιαστικές τοπικές κοινωνικές δράσεις, όπως και στον προγραμματισμό δημιουργίας άνω των 1000 φοιτητικών μονόκλινων δωματίων κλπ. υποδομών για την στήριξη οικονομικά αδύναμων φοιτητών σε συνέργεια με τον Δήμο Φυλής.
Αναφορά έγινε και στο ότι το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής αποτελεί το πρώτο «πράσινο» Πανεπιστήμιο στην Αττική, καθώς χρησιμοποιεί, αποκλειστικά, ήπιες και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, ενώ είναι και το πρώτο ελληνικό Πανεπιστήμιο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη που συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Ανώτατης Εκπαίδευσης για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη “COPERNICUS Alliance”.
Ο Πρύτανης του ΠΑΔΑ Καθηγητής Παναγιώτης Καλδής ευχαρίστησε τον Δήμαρχο Περιστερίου Ανδρέα Παχατουρίδη και τον Αντιδήμαρχο Αλέξη Σταυρούλια για την αναγνώριση του πολυσχιδούς έργου του Πανεπιστημίου μέσα από τη συγκεκριμένη βράβευση, τονίζοντας το ότι η προσφορά υπηρεσιών του ΠΑΔΑ είναι προϊόν ομαδικής συστηματικής δουλειάς του ακαδημαϊκού οικοσυστήματος του και δίκαιη κοινωνική αντιπαροχή του δημόσιου Πανεπιστημίου.
Στη συνέχεια, συζητήθηκαν δυνατότητες για περαιτέρω δραστηριότητες αμοιβαίου ενδιαφέροντος.