Τα «Ανθη της επόμενης μέρας» κοσμούν το Συνεδριακό Κέντρο του ΠΑΔΑ

Πριν λίγες μέρες πραγματοποιήθηκε η εναπόθεση του γλυπτού “Άνθη της Επόμενης Ημέρας” στην οριστική του θέση.
Συγκεκριμένα το μεταλλικό γλυπτό, έργο του Εικαστικού και Κοσμήτορα της Σχολής Εφαρμοσμένων Τεχνών και Πολιτισμού του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, Χάρη Πρέσσα, αφού τοποθετήθηκε στην ιδιαίτερα προσεγμένη ξύλινη βάση του (κατασκευασμένη με μεράκι από τον επιπλοποιό Γιάννη Νομικό) οδηγήθηκε στο φουαγιέ του Συνεδριακού Κέντρου της Πανεπιστημιούπολης του Άλσους Αιγάλεω.
Το γλυπτό αυτό επελέγη από τον πρύτανη Καθηγητή Παναγιώτη Καλδή, μεταξύ του συνόλου των γλυπτών του καλλιτέχνη. Αξίζει να σημειωθεί πως είχε εκφραστεί η επιθυμία στον κ. Πρέσσα, το γλυπτό αυτό να περιέλθει στην δημιουργούμενη συλλογή έργων τέχνης του Πανεπιστημίου μέσω προσφορών εκ μέρους των εικαστικών που διδάσκουν στη Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού. Την πρόταση αυτή ο καλλιτέχνης αποδέχθηκε με ενθουσιασμό. 
Απευθυνόμενοι στο δημιουργό ρωτώντας τον σχετικά με τον τίτλο του έργου «Άνθη της Επόμενης Ημέρας», μας απάντησε πως αυτό το γλυπτό είναι η «Οπτικοποίηση των προσωπικών αγωνιών του για το που ο άνθρωπος οδηγεί αυτόν τον πλανήτη. Τον μονάκριβό μας που γίνεται θυσία στον αδηφάγο και ακόρεστο βωμό του ανταγωνισμού και του κέρδους!»  Αυτές οι έντονες ανησυχίες ετών έγιναν πρώτη ύλη για την σύλληψη της ιδέας: Τα μόνα άνθη που θα “φύονται” στον ρημαγμένο πλέον πλανήτη την επόμενη μέρα, όταν πια θα είναι αργά για δράση, θα είναι δίχως αρώματα, άκαμπτα, σκληρά και εχθρικά με δόντια και νύχια, που λίπασμα τους ήταν το αίμα των αθώων έμβιων (που εδώ συμβολίζεται με το κόκκινο) και οι ψυχές τους (συμβολιζόμενες με το μπλέ χρώμα).
Κλείνοντας, ο καλλιτέχνης την σύντομη αυτή εισαγωγή στην εννοιολογική ταυτότητα του γλυπτού εύχεται με όλη του την καρδιά ο τίτλος αυτός να μείνει μόνο μια καλλιτεχνική “προφητεία” που ποτέ δεν θα επαληθευθεί.